Nebyla vám doručena platební karta?

Jakmile vám kartu odešleme, informujeme vás formou SMS. Kartu posíláme poštou jako obyčejnou zásilku, měli byste ji tedy dostat přímo do své schránky.
Pokud zásilka nedorazí, zkontrolujte v bankovnictví adresu a požádejte o novou kartu.

 
  • TIP
    V mobilním bankovnictví můžete sledovat průběh doručení karty, vidíte adresu, na kterou jsme vám kartu poslali, i předpokládaný den doručení. Pokud karta nedorazí, vše jednoduše vyřešíte rovnou v aplikaci.

Vyberte, jaká karta vám nebyla doručena:

 Nepřišla mi debetní karta

V detailu karty vidíte, zda byste již měli mít kartu u sebe.
Tlačítkem Zobrazit se dostanete k podrobným informacím o doručení.

Detail karty

Pokud vidíte, že byste již měli mít kartu u sebe, ale stále ani po uvedeném termínu nedorazila,
klikněte na tlačítko Karta mi nedorazila.

Kartu byste již měli mít u sebe

Zkontrolujte adresu, kterou u nás máte nahlášenou, a případně ji změňte přes ikonu tužky.
Klikněte na Pokračovat.

Po potvrzení, že jsme žádost o zaslání karty přijali, nedoručenou kartu zablokujte.

Žádost o zaslání karty byla přijata

Novou kartu uvidíte v mobilním bankovnictví.
V detailu karty si opět můžete zobrazit předpokládané datum a adresu doručení.

Nová karta je na cestě k vám

 

 TIP

PIN si můžete zobrazit v internetovém nebo mobilním bankovnictví.
Před první platbou je kartu potřeba aktivovat. Kartu aktivujte až ve chvíli, kdy vám byla doručena.

 Nepřišla mi kreditní karta

V detailu karty vidíte, zda byste již měli mít kartu u sebe. 

Obrazovka bankovnictví s detailem kreditní karty

Tlačítkem Zobrazit se dostanete k podrobným informacím o doručení.

Obrazovka bankovnictví - Kartu byste již měli mít u sebe

Když byste již měli mít kartu u sebe, ale stále nedorazila, zkontrolujte uvedenou adresu doručení.

  • Pokud je adresa správně, klikněte na Karta mi nedorazila.
  • Pokud adresa nesouhlasí, vraťte se zpět na úvodní stránku a nejprve přes Profil v horním pravém rohu změňte adresu v části Mé kontaktní údaje. Vyčkejte několik minut, aby došlo k aktualizaci. Poté opět jděte do detailu karty. Tlačítkem Zobrazit se znovu dostanete k podrobným informacím o doručení a klikněte na tlačítko Karta mi nedorazila

Dále už jen potvrdíte, že si přejete, abychom vám zaslali novou kartu a nedoručenou zablokujeme.