Jakmile vám kartu odešleme, informujeme vás formou SMS. Kartu posíláme poštou jako obyčejnou zásilku, měli byste ji tedy dostat přímo do své schránky.
Pokud zásilka nedorazí, zkontrolujte v bankovnictví adresu a požádejte o novou kartu.
Vyberte, jaká karta vám nebyla doručena:
V detailu karty vidíte, zda byste již měli mít kartu u sebe.
Tlačítkem Zobrazit se dostanete k podrobným informacím o doručení.
Pokud vidíte, že byste již měli mít kartu u sebe, ale stále ani po uvedeném termínu nedorazila,
klikněte na tlačítko Karta mi nedorazila.
Zkontrolujte adresu, kterou u nás máte nahlášenou, a případně ji změňte přes ikonu tužky.
Klikněte na Pokračovat.
Po potvrzení, že jsme žádost o zaslání karty přijali, nedoručenou kartu zablokujte.
Novou kartu uvidíte v mobilním bankovnictví.
V detailu karty si opět můžete zobrazit předpokládané datum a adresu doručení.
TIP
PIN si můžete zobrazit v internetovém nebo mobilním bankovnictví.
Před první platbou je kartu potřeba aktivovat. Kartu aktivujte až ve chvíli, kdy vám byla doručena.
V detailu karty vidíte, zda byste již měli mít kartu u sebe.
Tlačítkem Zobrazit se dostanete k podrobným informacím o doručení.
Když byste již měli mít kartu u sebe, ale stále nedorazila, zkontrolujte uvedenou adresu doručení.
Dále už jen potvrdíte, že si přejete, abychom vám zaslali novou kartu a nedoručenou zablokujeme.